W dniu 19.09.2017 r. zakończono wybór ofert na opracowanie dokumentacji projektowej „Kompleksowy remont kuchni”
Toruń 12.09.2017r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dyrektor PM 10 w Toruniu unieważnia zapytanie ofertowe z dnia 24.08.2017r.
ponieważ nie ma możliwości wyboru najkorzystniejszej oferty.
Zapytanie ofertowe jest powtórzone.
Toruń, 24.08.2017 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Przedszkole Miejskie nr 10 w Toruniu przy ul. Rydygiera 12 prosi o złożenie oferty cenowej na wykonanie projektu budowlanego ze wszystkimi elementami wykonawczymi budynku w ramach zadania pod nazwą: „Kompleksowy remont kuchni w Przedszkolu Miejskim nr 10 wraz z zapleczem”.
I. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej budowlanej z wszystkimi elementami projektu wykonawczego „Kompleksowy remont kuchni w Przedszkolu Miejskim nr 10 wraz z zapleczem”.
Do wszystkich robót należy stosować materiały o standardzie właściwym do tego typu obiektów. Materiały i technologie przyjęte przez projektanta powinny mieć określone wymagane parametry techniczne oraz podane warunki dla zapewnienia równoważności materiałów.
KODY CPV 71240000-2 usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
II. Wykaz opracowań wchodzących w skład przedmiotu zamówienia:
1) inwentaryzacja wielobranżowa w zakresie wymaganym do wykonaniu projektu,
2) projekt budowlany zawierający wszystkie elementy projektu wykonawczego w branżach co najmniej architektoniczno-budowlanej, konstrukcyjnej , instalacji sanitarnych, gazu, grzewczych, wentylacyjnych, elektrycznych, oraz innych w zakresie zapewniającym spełnienie wszystkich zakładanych funkcji obiektu oraz podłączenia do infrastruktury zewnętrznej,
3) projekt technologii kuchni łącznie z zapleczem,
4) projekt wyposażenia,
5) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
6) opinia konstrukcyjna
7) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (wszystkie branże) + wersja elektroniczna (format pdf),
8) przedmiar robót + wersja elektroniczna (format pdf i ath),
9) kosztorys inwestorski + wersja elektroniczna (format pdf i ath),
10) zbiorcze zestawienie całości kosztów inwestycji („ZZK”), w tym wynikające m.in. z kosztorysów inwestorskich, kosztów wykonania dokumentacji projektowej, nadzorów inwestorskich i autorskich, umów przyłączeniowych, wyposażenia i innych,
11) inne opracowania wynikające z otrzymanych warunków technicznych podłączenia oraz niezbędne do spełnienia wszystkich zakładanych funkcji w budynku i uzyskania pozwolenia na budowę oraz pozwolenia na użytkowanie obiektu,
12) dokumentacja projektowa także w wersji elektronicznej w formacie pdf i dwg.
Dokumentację projektową należy wykonać w 6 egz., Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych , przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie w 2 egz.
Wykonawca powinien przewidzieć wykonanie inwentaryzacji dla celów projektowych.
III. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
1) wykonanie mapy syt.-wys. do celów projektowych w skali 1:500,
2) wykonanie mapy stanu prawnego terenu objętego projektowaną inwestycją z aktualnymi adresami właścicieli i władających nieruchomościami,
3) uzyskanie warunków technicznych od właściwych instytucji eksploatujących sieci (na podstawie przygotowanych przez Wykonawcę stosownych wniosków do podpisu przez Zamawiającego),
4) przygotowanie dokumentów do wystąpienia o wymagane decyzje administracyjne, (przygotowane przez Wykonawcę stosowne wnioski z załącznikami do podpisu przez Zamawiającego).
5) Przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich majątkowych do wykonanej dokumentacji projektowej w zakresie objętym umową.
IV. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, warunkami technicznymi i normami oraz na podstawie oględzin terenu inwestycji.
V. Opracowany przedmiot zamówienia powinien w szczególności:
1) spełniać wszystkie warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r., poz. 907, z późn. zm.), art. 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2013 r., poz. 1409), rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 27 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. poz. 462, z późn. zm.), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r., poz. 1129), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r. Nr 130, poz.1389) oraz ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2016 r., poz. 778), z tym, że do opracowania kosztorysu inwestorskiego Wykonawca stosować będzie ceny jednostkowe robót określone na podstawie danych rynku lokalnego oraz czynniki cenotwórcze określone w aktualnej w okresie sporządzania informacji w systemie Sekocenbud; wszelkie materiały, urządzenia lub produkty wskazane w dokumentacji projektowej muszą być opisane poprzez podanie odpowiednich granicznych parametrów, cech technicznych, jakościowych nawet w przypadku uprawnionego posługiwania się określeniem „lub równoważny”, nazwy własne materiałów, urządzeń lub produktów mogą być stosowane jedynie pomocniczo w przypadku dopuszczenia materiałów, urządzeń lub produktów równoważnych,
2) Nazwa i rodzaj zadania zostanie przez Wykonawcę ustalona na podstawie zakresu wykonanego projektu zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym,
3) posiadać komplet uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi, a także uzgodnienie z Przedszkolem Miejskim Nr 10 całości zaprojektowanych rozwiązań,
4) zawierać wszystkie niezbędne operaty, opinie, oceny, badania, ekspertyzy i inne niezbędne do prawidłowej realizacji prac projektowych i zapewniać możliwość wykonania robót i oddania obiektu do użytkowania,
Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia Wykonawcy usług zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczającym łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia
VI. Termin dostarczenia dokumentacji projektowej
8 tygodni od dnia podpisania umowy
VII. Termin i miejsce składania ofert
Oferty należy złożyć do 08.09.2017 r. w Przedszkolu Miejskim nr 10 przy ul. Rydygiera 12 w gabinecie Dyrektora
Bliższych informacji udziela Dyrektor PM nr 10 p. Elżbieta Piątkowska, tel. ( 0 56) 648 39 65
VIII. Kryteria oceny ofert
a) cena oferty – 60%
b) okres rękojmi w miesiącach – 40% nie krócej niż 36 miesięcy i nie dłużej niż 72 miesiące
IX. Załączniki
1) Wzór umowy
2) Formularz oferty
ZAŁĄCZNIKI